TARIEVEN EN VERZENDKOSTEN

Verzendkosten:

Voor bestellingen boven de € 175,00 rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen lager dan € 175,00 bedragen de verzendkosten € 12,95 inclusief btw.

Levertijd pakketpost:

Pakketpostbestellingen die op een werkdag voor 13.00 uur zijn gedaan, worden dezelfde dag verzonden en daarna binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd. De levertijd in België is meestal een dag langer. In verband met drukte bij de pakketdiensten kan de bestelling soms iets langer duren dan normaal, houd hier rekening mee.

Levertijd Palletverzendingen:

Pallet verzendingen versturen we met DHL. Na je aankoop wordt (mits op voorraad) je  bestelling de volgende werkdag meegegeven aan DHL en daarna binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd.

Zaterdagleveringen Pakketpost

Zaterdaglevering is alleen beschikbaar voor particulieren. DPD bezorgt je pakketten in Nederland (exclusief de Waddeneilanden) ook op zaterdag. Als je pakket niet op zaterdag kan worden bezorgd, bijvoorbeeld omdat je niet thuis was, wordt het pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden.\

Zaterdag levering Pallets

Zaterdaglevering van Pallets is niet mogelijk. DHL levert alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag.

Pakket volgen en leveringsvoorkeuren doorgeven:

Met de myDPD app heb je volledige controle over de levering van jouw pakketten via DPD. Via dit portaal kun je alle DPD-pakketten volgen tot aan je voordeur met de Live Tracking functie. Wijzigingen zoals afleveren bij de buren, neerzettoestemming en de bezorgdag wijzigen kunt u met een account op de DPD app. Registreer je op de myDPD app om van alle functies gebruik te maken.

Meld je eerst aan bij MyDPD

De bezorgopties die beschikbaar zijn:

  • Je kunt ervoor kiezen om het pakket op een veilige plek te laten bezorgen (neerzettoestemming).
  • Je kunt kiezen voor een andere dag.
  • Je kunt ervoor kiezen om het pakket op een ander adres te laten bezorgen.
  • Je kunt je pakket laten bezorgen in een Pickup parcelshop.

Bij de laatste twee bezorgopties moet je ermee rekening houden dat het pakket een dag later wordt bezorgd.
Met de Predict-notificaties van DPD weet je precies wanneer je je pakket kunt verwachten. In de trackinginformatie zie je via Live Tracking hoeveel stops de chauffeur nog moet maken voordat hij bij je is.

Op de dag van de levering ontvang je een bericht van DPD met een tijdvak van één uur waarin je pakket wordt geleverd.

Ben je niet thuis? Tot 30 minuten voor levering kun je eenvoudig het moment of de plaats van de levering online aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een parcelshop.

Neerzettoestemming

Geef DPD toestemming om je pakket op een specifieke plek achter te laten, eenmalig of altijd. Het werkt als volgt:

Meld je aan bij MyDPD

Eenmalig

  1. Kies voor ‘Neerzettoestemming’ in de opties die je in de notificatie van DPD ontvangt.
  2. Omschrijf de plek waar we het pakket achter kunnen laten (bijv. bij de achterdeur).
  3. De chauffeur legt het pakket op de plek die je hebt aangegeven.

Altijd

  1. Download hieronder het formulier ‘Neerzettoestemming’.
  2. Vul de gegevens in en omschrijf de plek waar we het pakket achter kunnen laten (bijv. bij de achterdeur).
  3. Stuur het formulier ingevuld en ondertekend per e-mail aan ons toe.

Let op! Kies je voor neerzettoestemming dan is diefstal of beschadiging door regen voor eigen risico.

 Wijzig het bezorgadres

Meld je eerst aan bij MyDPD

De bezorgopties die beschikbaar zijn:

  • Je kunt ervoor kiezen om het pakket op een veilige plek te laten bezorgen (neerzettoestemming).
  • Je kunt kiezen voor een andere dag.
  • Je kunt ervoor kiezen om het pakket op een ander adres te laten bezorgen.
  • Je kunt je pakket laten bezorgen in een Pickup parcelshop.

Bij de laatste twee bezorgopties moet je ermee rekening houden dat het pakket een dag later wordt bezorgd.

Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

 Je bestelling bestaat waarschijnlijk uit twee of meerdere pakketten. In de mail die je ontvangen hebt van de vervoerder kan je zien uit hoeveel pakketten (Track & Trace codes) jouw bestelling bestaat. Pakketten kunnen op verschillende momenten geleverd worden. Hier hebben wij geen invloed op.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Via de track & trace code die je hebt ontvangen kan je zien waar je pakket is en contact opnemen met DPD.

Heb je geen track & Trace code ontvangen of kom je er niet uit met DPD dan kan je contact met ons opnemen.

Tip: Met een account in de  Mydpd app kan je precies zien waar je pakket is en wanneer het pakket wordt afgeleverd. Eventuele bezorgingsvoorkeuren kunt u daar ook aangeven.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen is mogelijk op onze locatie in Zevenhuizen (gemeente Zuidplas).

Omdat wij een groothandel zijn en geen winkel, is het niet mogelijk om bij ons ter plekke te pinnen of met contant geld te betalen. Online kan je wel een bestelling plaatsen en dan tijdens het afrekenproces kiezen voor afhalen. Bestellingen die voor 13:00 uur zijn gedaan kunnen dezelfde werkdag tussen 13:00 – 16:00 uur worden opgehaald. Onze werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je haast hebt, bel ons dan voor even op, dan kunnen we het wat eerder klaarzetten.

Ons adres is Nijverheidscentrum 40B, 2761 JP Zevenhuizen (Zuid-Holland).

Ik heb net wat besteld, maar ik ben iets vergeten?

 Als je iets vergeten bent en iets wilt bijbestellen wil je natuurlijk niet twee keer de verzendkosten betalen. Gelukkig kunnen we daar nog iets aan doen. Als je bestelling nog niet is ingepakt en verzonden, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor afhalen i.p.v. verzendkosten. Om dit proces goed te laten verlopen moet je twee dingen zo snel mogelijk doen:

Bij het afronden van je nieuwe bestelling bij bestelnoties vragen of deze bestelling toegevoegd kan worden bij je vorige bestelling. Noteer je vorige bestelnummer.

Mail naar info@aceverpakkingen.nl onder vermelding van je bestelnummers nogmaals je verzoek.

Uiteraard kan je ook altijd even bellen.

 Hoe weet ik dat mijn bestelling goed ontvangen is?

Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van de bestelling. Let op: deze kan eventueel ook in de mailbox ongewenste e-mail of spam terechtkomen. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@aceverpakkingen.nl 

Bezorgen jullie ook buiten Nederland en Belgie?

Onze webshop aceverpakkingen.nl bezorgt in Nederland en België. Neem contact met ons voor andere mogelijkheden.

Levering aan de wadden eilanden:

Wij verzenden met DPD, en DPD maakt gebruik van speciale eilandvervoerders die voor ons op de eilanden Ameland, Terschelling, Vlieland en Schiermonnikoog leveren. Hierdoor is ons proces anders ingericht:

Pakketten worden niet voorzien van Predict-service en deze pakketten leveren we met 1-2 dagen vertraging. Dit komt doordat:

  1. Er is een extra stop nodig in het eilanddepot in Leeuwarden
  2. Veerboten kunnen vertraging hebben vanwege het weer
  3. Tijdens het zomerseizoen zijn er meer eilandbewoners en bezoekers waardoor de dagelijkse pakketten mogelijk in twee keer over gevaren worden naar de Waddeneilanden puur afhankelijk van gewicht/volume. Daardoor kan de tweede lading (te) laat aankomen en pas de volgende dag aangeboden worden.

Zending niet compleet?

Inpakpapier, meubelhoezen en verhuisstickers (ver)stoppen wij tussen de verhuisdozen. De meeste mensen die ons benaderen vinden alsnog de ontbrekende producten. Mocht dat niet zo zijn neem dan contact op en dan sturen we uiteraard de ontbrekende producten toe.

Ik was niet thuis, wat nu?

DPD doet één afleverpoging. Wanneer de ontvanger niet thuis is, wordt het pakket dezelfde dag bij een Pakketpunt in de buurt afgeleverd, zodat het daar afgehaald kan worden. Een pakket wordt 7 kalenderdagen bewaard bij het DPD Pakketpunt. De 8ste dag wordt het pakket naar ons terug verstuurd.

Ik wil mijn bestelling annuleren en/of terugzenden:

Ben je niet tevreden over je product? Dan kan je het product binnen 14 dagen retour zenden of terugbrengen naar onze locatie in Zevenhuizen. Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, dan zul je het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan ons retourneren op onderstaande adres en instructies. Heeft u van een artikel een aantal/bundel/pallet gekocht, dan kan deze alleen in zijn geheel worden geretourneerd.

Complete retour zenden naar retouradres:

Ace Verpakkingen
o.v.v. het ordernummer
Nijverheidscentrum 40 b
2761JP Zevenhuizen

Kosten en terugbetaling:

Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, komen de kosten van de terugzending voor jouw rekening. Ace Verpakkingen zal het betaalde bedrag minus de verzendkosten binnen 3 werkdagen na ontvangst overmaken. Ben je bij jouw bestelling in aanmerking gekomen voor gratis verzendkosten en kom je bij het retourneren onder het bedrag van € 175,- dan worden de verzendkosten van € 12,95 verrekend met het retourbedrag.